PÁGINA WEB EN CONSTRUCCIÓN

Debido a la situación generada por el COVID-19, se ruega evitar en la medida de lo posible acudir presencialmente al centro. En su lugar se recomienda realizar las consultas de modo telemático por correo electrónico (015080aa@hezkuntza.net) o por teléfono (94 428 78 31).

Teknologia - DBH1 - Egiturak

1. mailako ikasleen teknologia proiektua

1. 2020/01/26 |
  2. Teknologia

Eguneroko bizitzan egitura desberdinak aurkitu ditzazkete ikasleek
nonahi, baina benetan zer dakite gai honen inguruan?
Lehenengo hiruhilabete honetan, gure institutuko lehenengo mailako
ikasleek egiturak landu dituzte ondoren irakasleak proposatutako arazo-
egoera bati ganoraz aurre egin ahal izateko.

Eguneroko bizitzan egitura desberdinak aurkitu ditzazkete ikasleek nonahi, baina benetan zer dakite gai honen inguruan?

Lehenengo hiruhilabete honetan, gure institutuko lehenengo mailako ikasleek egiturak landu dituzte ondoren irakasleak proposatutako arazo-egoera bati ganoraz aurre egin ahal izateko.

Egitura batek karga iraunkorrak zein aldakorrak jasaten ditu. Hauek, esfortzuak edo barne-tentsioak eragiten dituzte egituraren oinarrizko elementuetan.

Arazo-egoera:

Karrantzako institutuak urteak daramatza jolastokia estaltzeko eskaria egiten. Aurten, euriaz gain, COVID-19 birusak sortutako egoera dela eta, ikasleak jolastorduan kalean egon behar dira liburutegiko aforoa mugatua delako.

Hurrengo urtera begira, Karrantza Haranako udaletxea institutuko patioa estaltzeko aukera aztertzen hasi da. Ikasleen beharrei erantzuna ematen dien egitura eraiki ahal izateko, DBH1 mailako ikasleei maketak diseinatu eta eraikitzeko eskaera luzatu die udalak.

• Egiturak zenbait baldintza bete behar ditu:
  • Egonkorra eta erresistentea izatea.
  • Euria edo elurra egiten duen kasuetarako sabaia egokia izan beharko du egiturak.
  • Ikasitako oinarrizko elementuak (habeak, zutabeak, eskuairak, diagonalak,…) erabili beharko dira.
  • Egurrez eginda egon beharko da.